<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d17190627\x26blogName\x3d.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://meqale-imammehdi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://meqale-imammehdi.blogspot.com/\x26vt\x3d-1288253874373569252', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

.

Wednesday, October 12, 2005

HEZRET MEHDİNİN (E) ZUHURUNA ETİQADIN SUBUTU


Əsrin imamı (e) hezret Mehdinin (e) zühuruna inam bütün İslam mezheblerinin qeti eqidelerindendir. Bu eqidenin esasını Hezret Peyğemberden (s) neql olunmuş mütevatir (yeterli sayda mö`teber) hedisler teşkil edir. Bu hedislerde bildirilir ki, dünyanın sonunda qiyamet qopmamışdan qabaq Peyğember (s) ailesinden adı Hezretin adı, leqebi Mehdi olan bir şexs qiyam qaldıracaq ve İslam qanunları esasında qurulacaq edaletli hökumet bütün yer üzüne hakim olacaqdır. Araşdırmalara göre Mehdinin zühurunu tesdiq eden hedisler 60 sünni, 90-dan çox şie menbesinde neql olunmuşdur. Bu mesele böyük ehemiyyete malik olduğundan bu mövzuda xeyli müsteqil kitablar yazılmışdır. Bu mövzuda yazılmış ilk kitab hicri 275-ci ilde dünyasını deyişmiş Mehemmed ibn İshaq ibn İbrahim Kufiye mexsusdur. Onun kitabı “Sahibez-zaman” adlanır.
Hezret Mehdiye (e) aid hedisler o qeder mö`teberdir ki, hetta ibn Teymiyye ve onun ardıcılları da bu hedisleri neql edir ve bu işde Əhmedin “Müsned”ine, Tirmizinin “Sehihine”, Əbu Davuda istinad edirler.
Esrin imamının varlığının delilleri
1. Bütün dövrlerde me`sum imamın imametinin (rehberliyi) varlığının eqli delilleri: Yer üzünde ilahi höccetin (imamın) varlığı hemişe zeruridir. Me`sum imam bu höccetin yeterli bir nümunesidir. Bu mesele kelam ve eql qaydalarından olan İlahi merhemet anlayışının telebidir. Amma me`sum imamın qeybi ikinci dereceli olub onun mövcudluğu zerureti ile zidd deyil. Müheqqiq Tusi deyir: “Me`sum imamın varlığı ilahi lütfün nümunesidir, onun beşerin işlerine müdaxilesi ise diger bir lütfdür. Uyğun müdaxilenin olmaması beşerin emel ve reftarının neticesidir.”
Yer üzünün heç vaxt ilahi höccetsiz olmaması, bu höccetin be`zen aşkar, be`zen de gizli olması barede Hezret Əli (e) buyurur: “Xudavenda! Bu heqiqeti tesdiq edirik ki, yer üzü heç vaxt höccetsiz olmaz. O, be`zen gizli, be`zen ise aşkardır...”
2. “Seqeleyn” ve “on iki xelife” ünvanlı hedisler qiyamet gününedek bütün dövrlerde me`sum imamın varlığını zeruri hesab edir.
3. Hezret Mehdinin (e) müeyyen zaman ve mekanda doğulduğunu tesdiq eden materiallar mövcuddur. Adeten, insanların doğum ve ölümü bu sayaq tarixi senedlerden belli olur. Əsrin imamının mövludu, önce qeyd etdiyimiz kimi, sünni müheddis ve tarixçiler terefinden tesdiqlenir.
4. İmam Hesen Əsgerinin (e) heyatı dövründe onun evinde Hezret Mehdi (e) ile görüşenlerin verdiyi me`lumatlar.
5. İmam Mehdi (e) iki növ qeybe çekilmişdir. Birinci kiçik qeyb (qeybi-suğra), ikinci qeyb böyük (qeybi-kubra) hesab olunur. Kiçik qeyb dövründe imamla görüşenlerin, xüsusile “dörd vekil”in verdiyi me`lumatlar mövcuddur. Xatırlamalıyıq ki, imamın dörd nümayendesi şie mezhebinin mö`teber, teqvalı şexsiyyetlerinden olmuşlar.
6. Əsrin imamını onun böyük qeybi dövründe görenlerin me`lumatları. Bu me`lumatların çoxluğu onların yalan olma ehtimalı ile uyuşmur. İstenilen bir mesele haqqında müxtelif zaman ve mekanlarda yaşamış çoxsaylı şexsler me`lumat verirlerse, hemin xeberlerin düzgünlüyüne eminlik yaranır.
Əsrin imamı (e) hezret Mehdinin (e) zühuruna inam bütün İslam mezheblerinin qeti eqidelerindendir. Bu eqidenin esasını Hezret Peyğemberden (s) neql olunmuş mütevatir (yeterli sayda mö`teber) hedisler teşkil edir. Bu hedislerde bildirilir ki, dünyanın sonunda qiyamet qopmamışdan qabaq Peyğember (s) ailesinden adı Hezretin adı, leqebi Mehdi olan bir şexs qiyam qaldıracaq ve İslam qanunları esasında qurulacaq edaletli hökumet bütün yer üzüne hakim olacaqdır. Araşdırmalara göre Mehdinin zühurunu tesdiq eden hedisler 60 sünni, 90-dan çox şie menbesinde neql olunmuşdur. Bu mesele böyük ehemiyyete malik olduğundan bu mövzuda xeyli müsteqil kitablar yazılmışdır. Bu mövzuda yazılmış ilk kitab hicri 275-ci ilde dünyasını deyişmiş Mehemmed ibn İshaq ibn İbrahim Kufiye mexsusdur. Onun kitabı “Sahibez-zaman” adlanır.
Hezret Mehdiye (e) aid hedisler o qeder mö`teberdir ki, hetta ibn Teymiyye ve onun ardıcılları da bu hedisleri neql edir ve bu işde Əhmedin “Müsned”ine, Tirmizinin “Sehihine”, Əbu Davuda istinad edirler.
haqqında müxtelif zaman ve mekanlarda yaşamış çoxsaylı şexsler me`lumat verirlerse, hemin xeberlerin düzgünlüyüne eminlik yaranır.
Əli Rebbani Gülpayqani

0 Şərh var:

:
:
:

<< Ana səhifə